Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Magplask rakt in i bloggen förbannande värld

Av Kristoffer Samuelsson - 2 februari 2010 21:57

Då var det dags att börja blogga! Världen är verkligen på väg ut.. till en bättre plats när till och med jag börjar blogga! Så nu kastar vi oss in i dimmorna dunkel och sätter igång. Så vad ska denna blogg handla om då kanske du eminenta gäst undrar. Jo du, det ska jag berätta för dig. Den ska handla om mig, mig, mig, mig och mera mig! Och saker jag har för mig såklart. Det kommer bli allt från vad för färg mina strumpor har idag (Svart) till mer allvarliga men ack så roliga ämnen.


Puss o kram pojkar o flickor, ut i världen o sprid kärlek omkring er(glöm inte skydd).


     


 
 
Gammelbarsk

Gammelbarsk

2 februari 2010 23:18

Nej men vänta ett slag så ska jag förbereda mig med hallonsaft, fluffiga tofflor å slagträ, så ska du se på en som e redo! oja

http://gammelbarsk.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

HackadGurka

3 februari 2010 00:06

Hoppas du har oömma kläder för det kommer bli geggigt! Vassa kanter o slibbiga tentakler!

 
Ingen bild

Mathsodon

9 februari 2010 21:10

Smek mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristoffer Samuelsson - 11 februari 2010 23:02

Igår var det soffsittare dag! STOP! Innan du vänder i dörren o  går i tron att detta är en beskrivning av min dag i min soffa så har du fel (Jädra stil att ha förutfattade meningar!)! Den börjar där dock!  Eller i min säng för att vara exakt. Det var...

Av Kristoffer Samuelsson - 11 februari 2010 22:48


Vi har fått tillskott i våran bloggfamilj! Min broder den stinkande, krokiga lille Johan Von Silverkvast Rektalprob III har anslutit sig till denna oheliga terrorallians. Vi firar honom med att bära ut våra döda och springa i skräck i motsatt riktnin...

Av Kristoffer Samuelsson - 7 februari 2010 02:15


För hur mycket godis, glass, läsk och baconchips jag mäktar med! Och det var en avsevärd mängd! Jag och den mycket tappre Greve Gammelbarsk II har haft en mycket mysig o sensuell afton med varandra!  Dagen började att han slugt och ondskefullt l...

Av Kristoffer Samuelsson - 3 februari 2010 11:38

Idag kom en ny dag, konstig för jag har inte beställt någon. Nu blir det ploga snö o bygga stora snöfort nere i göteborg. Om jag är på extra bus humör tänker jag bygga en mur på avenyn.    Att stiga upp är alltid lika kul!    Även ifall...

Mat

Av Kristoffer Samuelsson - 3 februari 2010 01:56


Jag har lagat mat! Det var gott!  

Presentation


Inget Photoshop, Bara 100% Awsomeness

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards