Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kristoffer Samuelsson - 7 februari 2010 02:15

För hur mycket godis, glass, läsk och baconchips jag mäktar med! Och det var en avsevärd mängd! Jag och den mycket tappre Greve Gammelbarsk II har haft en mycket mysig o sensuell afton med varandra! 


Dagen började att han slugt och ondskefullt lurade mig till sin grotta för att förföra mitt kött till att bära soppåsar åt honom. Denna plan gick i stöpet då jag i ett heroiskt drag drog mitt svärd och högg av hans ena huvud. Efter det tog vi båda till flykten till den avlägsna kungadömet Alingsås. Utmattade, hungriga och frusna i den bistra vintern var vi berreda på att ge upp hoppet då vi såg den!


  

Det magiska värdhuset med dom förtrollade burgarna och förföriska fresterskorna! Vi steg in och omgavs genast av en underbar doft, stämmning och 100 vackra kvinnor med oemotstådliga menyer. Vi beställde varsitt Super meal! 


Med våra magar fulla och modet återställt hoppade vi upp på våra stolta springare Grande & Punto och red av mot kungadömet Ghütenbhürg. Redo för nya äventyr och utmaningar. Och här slutar denna underbara saga!


Nu var det dags att leka gift par resten av kvällen! Först satt vi o slogs om fjärrkontrollen och hade lite manlig brottning. Sedan lyckades jag med idoga övertalningsmetoder, argument och mutning få iväg oss till Ica Focus för att inhandla ångestframkallande medel (godis, chips o glass för er som inte begriper).

Detta konsumerades fort. Så fort att jag var tvungen att åka hem o skriva om det!


Puss o kram på er folk

Presentation


Inget Photoshop, Bara 100% Awsomeness

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards